ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد تب کریمه کنگو؛ بیماری کُشنده تابستانی هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۵؛ هشدار گرمای شدید در ۲۹ استان مشاغلی که هوش مصنوعی نمی‌تواند جایگزین آنها شود محرومیت ۱ تا ۱۰ ساله برای متخلفان کنکور دستگیری شرور معروف و ۸ متهم دیگر در پرونده نزاع مرگبار جنوب شرق تهران آیتم‌های تعیین شهریه مدارس غیردولتی/ کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و بیمه کامل آنها از مهرماه جریمه ورود به محدوده طرح از ۲۸ خرداد تا ۸ تیر حذف می‌شود؟ هشدار هواشناسی درباره استمرار گرما در ۲۷ استان/ لزوم مدیریت مصرف انرژی فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور عکس روز ناسا از یک فرورفتگی در مریخ

راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف با همکاری معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این سامانه شهروندان می‌توانند در کمترین زمان ممکن پروانه کسب درخواستی را دریافت کنند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 15
کد خبر: ۴۶۲۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: روز گذشته جلسه ‌ی در سالن همایش‌های اتاق اصناف تهران با حضور نهادهای تصمیم‌گیر حوزه اصناف شهر تهران و اتحادیه های مربوطه برگزار شد و درباره راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اصناف پایتخت تصمیم گیری نهایی صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه از جمله مشکلات متصدیان صنوف روند زمان بر صدور پروانه کسب و مشکلات مربوط به آن است، گفت: در این جلسه که با حضور کارشناسان این حوزه برگزار شده بود ، چالش‌ها و بسترهای لازم برای رفع مشکلات صدور پروانه کسب بررسی و در نهایت تصمیم به راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف گرفته شد.

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در خصوص هدف اصلی از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اصناف اظهارکرد: سهولت و سرعت بخشی در تشریفات اداری و قانونی، اخذ مجوز پروانه کسب و کاهش هزینه متصدیان صنوف و هویت‌دار کردن واحد های صنفی از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.

 

مرادی در ادامه با تأکید بر اینکه در فاز اول راه اندازی این سامانه اولویت با اخذ کد پستی برای واحدهای صنفی است، گفت: با دریافت کد پستی واحدهای صنفی ساماندهی خواهند شد.

 

وی توضیح داد: سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شده است که همزمان واحدها و سازمان مداخله‌گر دسترسی به این سامانه را دارند و در جریان روند صدور پروانه قرار می‌گیرند و نیازی به ارسال مراسلات پستی و یا تبادل مکاتبات و ... نیست.

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اینکه کلیه متصدیان واحدهای صنفی از امروز می‌توانند برای اخذ کد پستی به سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف مراجعه کنند، تاکید کرد: نصب کد پستی دریافتی بر سر در واحدهای صنفی ضروری است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این سامانه در ابتدا به‌صورت پایلوت در شهر تهران اجرایی خواهد شد و پس از رفع معایب احتمالی و برآورد نتایج و تکمیل پروژه در سراسر کشور به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر