این ربات انسان‌نما اتاق را مرتب و لباس‌ها را تا می‌کند جاده چالوس یکطرفه شد/ محدودیت‌های جدید اعلام شد اعلام جرم علیه تهیه‌کننده و مجری برنامه منتشرکننده ادعا‌های فائزه هاشمی هشدار دادگستری تهران درباره مراکز غیرمجاز خدمات زیبایی تشکیل پرونده قضائی برای فائزه هاشمی زمان توزیع کارت آزمون کانون وکلا اعلام شد تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات/ سازمان اداری و استخدامی کشور مسئول اجرای ساعات کاری ادارات جدید شد مدارس این شهر‌ها فردا چهارشنبه ۷ آبان تعطیل شد/ تاخیر در فعالیت ادارات خوزستان + جزئیات  وکیل مدافع پژمان جمشیدی: موکلم ممنوع الخروج نبوده است  خروج سهامدار اصلی بانک آینده از کشور صحت دارد؟ قاتل داروساز بازنشسته پای میز محاکمه؛ انگیزه جنایت خونین چه بود؟ قاتل امیر محمد خالقی بخشیده شد/ پزشکیان پیام داد هر دو مسیر تونل توحید امشب مسدود است تنبیه بدنی دانش آموز بوکانی؛ معاون مدرسه برکنار شد هشدار هواشناسی درباره باران، صاعقه و کاهش دما در ۱۲ استان کشور هواشناسی: تهران آخر هفته چهار درجه سرد می‌شود

راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف با همکاری معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این سامانه شهروندان می‌توانند در کمترین زمان ممکن پروانه کسب درخواستی را دریافت کنند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 15
کد خبر: ۴۶۲۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: روز گذشته جلسه ‌ی در سالن همایش‌های اتاق اصناف تهران با حضور نهادهای تصمیم‌گیر حوزه اصناف شهر تهران و اتحادیه های مربوطه برگزار شد و درباره راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اصناف پایتخت تصمیم گیری نهایی صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه از جمله مشکلات متصدیان صنوف روند زمان بر صدور پروانه کسب و مشکلات مربوط به آن است، گفت: در این جلسه که با حضور کارشناسان این حوزه برگزار شده بود ، چالش‌ها و بسترهای لازم برای رفع مشکلات صدور پروانه کسب بررسی و در نهایت تصمیم به راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف گرفته شد.

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در خصوص هدف اصلی از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اصناف اظهارکرد: سهولت و سرعت بخشی در تشریفات اداری و قانونی، اخذ مجوز پروانه کسب و کاهش هزینه متصدیان صنوف و هویت‌دار کردن واحد های صنفی از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.

 

مرادی در ادامه با تأکید بر اینکه در فاز اول راه اندازی این سامانه اولویت با اخذ کد پستی برای واحدهای صنفی است، گفت: با دریافت کد پستی واحدهای صنفی ساماندهی خواهند شد.

 

وی توضیح داد: سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شده است که همزمان واحدها و سازمان مداخله‌گر دسترسی به این سامانه را دارند و در جریان روند صدور پروانه قرار می‌گیرند و نیازی به ارسال مراسلات پستی و یا تبادل مکاتبات و ... نیست.

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اینکه کلیه متصدیان واحدهای صنفی از امروز می‌توانند برای اخذ کد پستی به سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف مراجعه کنند، تاکید کرد: نصب کد پستی دریافتی بر سر در واحدهای صنفی ضروری است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این سامانه در ابتدا به‌صورت پایلوت در شهر تهران اجرایی خواهد شد و پس از رفع معایب احتمالی و برآورد نتایج و تکمیل پروژه در سراسر کشور به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار